2012. november 8., csütörtök

×7× Igenis, valóra válnak!

Anna válaszolt a levelemre.

"Lehet, hogy neked nagyobb ajándék... de nekem is, hogy végre van, aki megért. Végre valaki tudja, mit érzek :)"

Hát, igen. Ma nem voltam iskolában. Nagyon fáj a torkom. És Lili sem ment, ezért napközben tudtunk beszélgetni. Már ismerősök vagyunk Facebookon. Ő írt először.


Lili: szia! hogyhogy nem vagy iskolában:

Éva (én): Szia. Fáj a torkom... :/ Veled mi a helyzet?

L: haha :D nekem is. És most mit csinálsz?

É: Az Up All Night-ot hallgatom. Szerintem az a kedvencem :P

L: Nekem pillanatnyilag a Little Things... amúgy te meghallgattad a leaked számokat?

É: a... milyeneket???

L: Leaked. Azaz kiszivárgott.

É: Ja! Dehogy. Eszemben sincs. Hallottam, a fiúk mennyire csalódottak, és haragszanak arra/azokra, akik kiszivárogtatták... ha meghallgatom, akkor a "bűnösökkel" vagyok, így viszont mellettük állok. :P érted.

L: Persze. Én is ugyanígy vagyok. :D 

É: én még nem kérdeztem: te mióta ismered a 1D-t??

L: 2010 óta, amikor az X-factorban feltűntek.

É: Mázlista... :(

L: Miért?

É: jó lett volna, ha már én is a kezdetektől fogva "velük tartok". 

L: hát... megértem. sajnálom. :|

É: :)

L: :))

É: én most megyek. szia, jobbulást:)

L: Szia. Neked is :)


De jó lenne egyszer élőben találkozni a csoport tagjaival. Előbb-utóbb valószínűleg sor kerül rá. Azt hallottam valahol, hogy amit nagyon szeretnénk, az teljesülni fog... és én nagyon szeretném. És szeretnék találkozni a Fiúkkal... nagyon. Istenem, ha egyszer megölelhetném valamelyiküket, soha többet nem kérnék semmit. Semmit. Kivéve, hogy a családomnak legyen jobb... de magamnak már semmit. És egyszer teljesülni fog. Mit tehetnék még érte, azon kívül, hogy hiszek benne? Sok pénzbe kerül... meg kéne nyernem a lottót. 


Ezaz. Lottózni. Az nem olyan drága... és végülis van egy kevés esélyem arra, hogy megnyerjem. Nem sok... de van. De ha nagyon szeretném... na mindegy.

Egyébként ma összepakoltam a szobában. Senki nincs itthon - más ezt arra használná, hogy "illetlen" videókat nézzen, ellenben én megpróbálom valami hasznosra felhasználni az időt. Nagyjából egy órába telt. Zenehallgatással azonban elüthető az idő... főleg, ha azt a bizonyos zenét nagyon szereti az ember.

4 megjegyzés:

  1. Még mindig nagyon jó. És szerintem az sem baj, hogy nem jelennek meg hamar benne a srácok, mert így jobban megismerhetjük a főszereplőt. Csak így tovább :))

    VálaszTörlés
  2. Nem akartam, hogy olyan legyen, mint az összes többi fan fiction, amiben egyik napról a másikra megismeri őket, és összejönnek stb.

    VálaszTörlés
  3. MOST írom mindjárt. Sajnálom, hogy eddig nem írtam :(

    VálaszTörlés