2012. december 1., szombat

# 10 # rövid rész. Szomorúság

Én már megszoktam, hogy minden szerelmem viszonzatlan. Igaz, nem vagyok még idős... de voltam már szerelmes, nem egyszer, nem kétszer. De sosem lett belőle párkapcsolat. Most meg van egy fiú, aki viszontszeret... és ilyen bonyodalmakba kell keverednem?  Helytelen.

Ma elvileg munkanap volt, de nem mindenhol kellett iskolába menni. Nálunk sem, szerencsére. Nem kellett találkoznom Márkkal, ezért van időm kigondolni, mi is legyen. Sokáig nem aludtam tegnap. Márk miatt. Ezért reggel hulla fáradtan keltem. Az első gondolatom Márk volt. A második is... és a harmadik is.

Szerintem tisztázom vele a dolgot. De sajnos csak hétfőn tudom... mert üzenetben bunkóság lenne. De... olyan rossz érzés lesz összetörni a szívét! Nem akarom. Olyan nagy fájdalmat lehet így okozni... megtapasztaltam már elégszer ahhoz, hogy tudjam, mekkora súlya van a szavaknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése